We zijn er! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annemarie en Bram - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annemarie en Bram - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Annemarie en Bram

Blijf op de hoogte en volg Annemarie en Bram

05 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal!

Wij zijn vanochtend aangekomen in Bangkok. Niet veel veranderd, nog steeds druk en warm, maar wel weer even leuk. Helemaal toen we bij ons hotel aankwamen, want dat is helemaal goed. Lekker luxe en we zitten bijna op de Chao Praya rivier, prachtig uitzicht. We kregen een lekker bord met fruit en een welkomstdrankje. We moeten maar niet al te veel wennen aan deze verwennerij, het zal waarschijnlijk snel voorbij zijn hierna! Toch is dit alles wel lekker na onze vlucht, want die verliep niet geheel vlekkeloos. Best wat (heftige) turbulentie en veel kotszakjes... Ook Bram heeft zijn maaginhoud in het vliegtuig achtergelaten.
We hebben vanmiddag nog wat door Bangkok gelopen om de sfeer weer wat op te snuiven en hebben geprobeerd alvast kaartjes te kopen voor de trein naar de grens met Cambodja. Dit kon echter niet, want deze trein heeft alleen een 3e klasse en die kun je niet van tevoren boeken. En we moesten wel snel zijn met een kaartje kopen ter plekke, want anders moeten we 5,5 uur staan. Wat dus betekent dat we rond 5 uur 's ochtends op het station moeten zijn, want de trein vertrekt om 6 uur. Ach, het zal wel loslopen.
De komende dagen gaan we nog wat dingen in Bangkok doen, morgen naar de weekend markt, alvast wat dingetjes kopen en zeker nog een keer door Chinatown struinen.
Jullie horen (lezen) van ons!

Groetjes,
Annemarie en Bram

• 05 Juli 2008 - 19:06

Betsie:

Laat je nog maar een paar dagen lekker verwennen.Hebben jullie een kamer met airco of wil je al een beetje wennen aan de warmte die nog komt?Nog een paar fijne dagen in Bangkok.
    Een aai van Henk en veel groetjes van ons.
    pa en Ma

• 06 Juli 2008 - 11:12

Eva:

heej dat is inderdaad snel.
    Leuk om zo te lezen wat jullie daar allemaal uitvoeren.
    veel plezier nog!
    groetjes Tom en Eva

• 07 Juli 2008 - 08:06

Evert:

Hoy,lekker aan het rond snuffelen?Bij Maurice en Ingeborg is een zoon geboren,de vlag hangt uit bij ze.Nog veel plezier en goede reis richting grens.Pa-Ma