Nog steeds in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annemarie en Bram - WaarBenJij.nu Nog steeds in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annemarie en Bram - WaarBenJij.nu

Nog steeds in Bangkok

Door: Annemarie en Bram

Blijf op de hoogte en volg Annemarie en Bram

07 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Dag allemaal,

Wij zijn nog steeds in Bangkok, vannacht onze laatste nacht in ons luxe hotel. Morgen verhuizen we naar een goedkoper hotel tegenover het station en dan gaan we woensdag op weg naar de grens. We hebben gisteren de weekend markt bezocht en hebben al wat dingetjes ingeslagen. Vanochtend naar het koninklijk paleis, want daar waren we vorige keer niet geweest en dat is toch wel echt een must see! Vanmiddag zijn we Chinatown in geweest, maar we zijn niet ver gekomen, want er barstte een flinke bui los en dan is een markt (zo goed als) in de open lucht geen goeie plek om te zijn.
Leuk om jullie berichtjes te lezen!
We gaan binnenkort proberen er wat foto's bij te plaatsen.

P.S. Ingeborg en Maurice, gefeliciteerd met jullie zoon!

• 07 Juli 2008 - 14:07

Tante Joke:

Hallo
    Annemarie en Bram, ik wens jullie een geweldige reis en ik ga jullie volgen

• 07 Juli 2008 - 18:11

Rina Thomassen:

Wat leuk Annemarie en Bram om jullie zo te kunnen volgen! Hoe is de temperatuur daar ? Welke steden gaan jullie nog meer bekijken?
    Groetjes tante uit Rosmalen. En...ga vooral genieten, toch?

• 07 Juli 2008 - 20:51

Chris En Ineke:

Hoi Annemarie en Bram,

Veel succes met jullie reis en we blijven jullie volgen.

Groetjes uit Boekel

• 08 Juli 2008 - 09:24

Marjon:

Geniet ervan! en zoals susanne altijd zegt: laat je verrassen! haha! groetjes Marjon

• 08 Juli 2008 - 18:23

Koen:

Hoi vakantiegangers!

Alles goed daar? Hoe was jullie laatste hotel, zat dat vlak bij het centrale station?

Hoever zijn jullie nu, als het goed is gaan jullie over een paar uurtjes op weg naar Cambodja, ik hoop dat die goed bevalt en jullie zonder de auto te hoeven drukken in Cambodja aankomen ;)

Ik heb trouwens mijn P vandaag officieel gehaald, de anatomie toets die ik nog moest doe ging heel goed!

Groetjes Koen

• 10 Juli 2008 - 18:50

Joke:

Dat jullie dit allemaal durven! Voor mij is dit niet weg gelegd ,ben niet zo ondernemend.
    Morgen komt je moeder een paar dagen naar Boekel, kunnen we samen wat gaan wandelen.Hopen maar dat het weer een beetje mee zit ,want het gaat met bakken.
    Kijk uit naar jullie volgende bericht,het is bijzonder leuk om het zo te volgen.

• 13 Juli 2008 - 11:06

Maurice:

Bram en natuurlijk annemarie ook, die zat vast en zeker naast jou! leuk dat jullie net belde, ondanks dat de lijn wat vertraging had.
    Mooi dat jullie het naar jullie zin hebben uit ervaring wordt het alleen nog maar mooier als je een beetje aan het "3de wereld-land" gewend raakt Veel plezier in Seam reap en Ankor zorg ervoor dat je voldoende geheugen op je fotokaartje hebt je wordt daar net een japanner! veel succes nog en we blijven jullie volgen. Maurice, Ingeborg en natuurlijk Micha.