Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annemarie en Bram - WaarBenJij.nu Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annemarie en Bram - WaarBenJij.nu

Koh Chang

Door: Annemarie en Bram

Blijf op de hoogte en volg Annemarie en Bram

31 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Gisteren zijn we met de ferry het stukje zee overgestoken tussen Trat en Koh Chang. Koh Chang (olifanteneiland) is vrij groot, maar het grootste gedeelte is nationaal park. Alleen de buitenkant van het eiland heeft een weg en je ziet dan ook overal bergen met alleen maar groen.
We hebben een huisje gevonden aan een lagune. Niet direct aan zee, maar we kunen de zee wel zien en horen. Het huisje staat op palen boven het water en er hangt een hangmat op ons balkon...goed toeven dus!
Wat we hier verder gaan doen weten we nog niet, misschien nog een keer een scooter huren, maar misschien blijft het wel bij helemaal niks doen. Het weer is een stuk beter dan we de laatste dagen gehad hebben, het is afwisselend zonnig en bewolkt en af en toe valt er een buitje. Zondag vliegen we vanuit Trat naar Bangkok, een vlucht van een klein uurtje.

• 31 Juli 2008 - 15:39

Eva:

ff relaxen dus, lekker!
    Hier warm.
    pa en ma zijn weer van vakantie
    zeg wanneer komen jullie weer?
    groetjes

• 31 Juli 2008 - 16:59

Joke:

Lekker niks doen , is ook niet gek,iedere dag hebben wij hier een temperatuur van rond de 30 gr.
    Tropische warm
    Geniet nog maar .!!!