Foto's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annemarie en Bram - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annemarie en Bram - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Annemarie en Bram

Blijf op de hoogte en volg Annemarie en Bram

01 Augustus 2008 | Thailand, Bangkok

Een paar indrukken....

• 01 Augustus 2008 - 20:21

Mama En Papa V:

Het ziet er heel idillisch uit,hebben jullie geen last van muggen en vliegen?De amok lijkt heerlijk.Geniet nog maar lekker vande laatste paar dagen in Azie.
    Veel groeten en een goede reis naar huis.
    Papa en Mama V.

• 03 Augustus 2008 - 09:46

Joke:

Hebben jullie niet veel last van muggen, en ander ongedierte.Het ziet er wel heel mooi uit .
    Hoe lang blijven jullie nog? Veel plezier.

• 03 Augustus 2008 - 11:04

Maranda En Koen:

Hoihoi,

Klaar voor de aflossing? Wij nemen het wel van jullie over in Oost Azie ;) haha

Ziet er heel gaaf uit, heb je daar ook strand dan? En wat een actie foto van Bram, gaaf!

Geniet van jullie laatste dagen, wij zijn druk met de voorbereidingen. Morgen om 21:00 gaat ons vliegtuig, we hebben super veel zin!

Groeten Maranda en Koen

• 03 Augustus 2008 - 18:20

Papa En Mama V:

Geweldig wat een mooie foto van Bram,en waar ben jij Annemarie?
    Tot ziens

• 04 Augustus 2008 - 20:24

Henk:

Jullie zijn al bijna weer op de terugtocht van jullie grote reis.
    Mijn hok staat ook op een andere plaats (in Losser) Heb al een beetje rondgehuppeld in de gang en heb net weer wat lekkere slablaadjes gekregen. Van Corrie moet ik jullie bedanken voor de mooie kaart.
    Groet
    Henk